Busig tjej

Har fått en busig tjej. Hon som alltid är så lätt att lägga om kvällarna springer nu upp några gånger. Ställer sig i dörröppningen och säger "hej" Ni som hört Linn säga det kan säkert föreställa er denna lilla söta dam om kvällarna nu.

För mig är det framsteg. Jag blir glad. Min lilla busa busar.

Hon är min lilla diamant som utvecklas på sitt sätt, precis som en diamant 💎

*********************************************

Kramar till alla kämpar där ute! Önskar er en fin och frisk helg!!

*********************************************

Två BAMSEKRAMAR till två fina flickor, Saga & Nova, som båda ligger på sjukhus nu med jobbiga kramper och feber. Dravets syndroms värsta fiende är just feber och dessa flickor har drabbats hårt denna vinter! *Vi tänker på er och hoppas innerligt det vänder för er*


Kommentarer
Postat av: Mia

Ha ha ha jag både hör och ser henne framför mig! Ha ha underbara Linn 💖

2013-01-11 @ 16:11:53
Postat av: Anonym

Mmmm bus e gott.. Goaste sessan!
Kraaaaaaaaaam

2013-01-11 @ 16:14:32
Postat av: Catrin

de va jag som skrev 16:14:32

2013-01-11 @ 16:15:13
Postat av: Nina

Söta busfian Linn<3

2013-01-11 @ 20:22:11
Postat av: Ann

Så varm jag blir i hjärtat - härliga och livsglada Linn, er prinsessa. Massor med lycka och kramar <3

2013-01-12 @ 07:22:54
URL: http://ketogenmat.webblogg.se
Postat av: Camilla

Saga & Nova hälsar att de är lite piggare.

MÅNGA KRAMAR!!

Postat av: Diana

Lilla busan Linn! Hennes små hej är ju så himla söta!

Skönt att läsa att Saga och Nova mår bättre. Man blir så ledsen i hjärtat när man läser om dem trots att jag inte känner dem.
Kram 💗

2013-01-12 @ 17:02:02
Postat av: Jenni

Haha, lilla busfia! ❤
Det märktes stor skillnad på henne när ni va hemma senast. Hon lekte på ett helt annat sätt, mer MED Lova o Isac än vad hon har gjort tidigare. Så roligt att se!
Ja hon e verkligen en diamant!

2013-01-12 @ 18:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!