Dela med sig!

Linn är fortfarande magsjuk. Febern är så gott som borta vilket är skönt. Det är den som ställer till det med kramper!

Hon har även delat med sig till mig också. Jag hade gärna tagit all hennes magsjuka. Tycker hon har tillräckligt ändå! Magsjuka är jobbigt men jag kan inte ens tänka tanken på att gnälla när jag ser hur min diamant fått kämpa med sin, plus alla vidriga kramper!

Vaccinationen är såklart inställd idag. Så även mötet jag skulle haft med all inblandad personal på förskolan. Har filmer på olika kramper, när jag ger epistatus, larmar SOS osv. Skulle visat detta idag och gått igenom allt grundligt så det inte finns några frågetecken.

Som vanligt blir inget som planerat.


Kommentarer
Postat av: Diana

Här kommer en stor kryapådigkram ifrån mig! Det kanske inte blev som planerat idag men huvudsaken är ju att Linns feber är borta så att hon förhoppingnsvis slipper de hemska stora kramperna. Hoppas att ni frisknar till snabbt och att resten av familjen klarar sig! Kraam!

2013-01-21 @ 11:51:53
Postat av: Ann

Krya på dig vännen... kram <3

2013-01-21 @ 12:18:51
Postat av: Ann

Krya på dig vännen... kram <3

2013-01-21 @ 12:18:51
Postat av: Catrin

Krya på dig!
Kraaaaam

2013-01-21 @ 12:56:33
Postat av: Lena Sundqvist

krya på er och glöm inte att i morgon är en annan dag. Livet och vi går mot ljusare tider <3 <3 <3

2013-01-21 @ 15:18:56
URL: http://korpoga.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!