Känner mig glad!

Vaknade glad i morse. Eller, jag är oftast glad, men även inombords! Ska ut med mamma och Anna idag. Kanske det är det? Vad vet jag...

Men jag njuter! Det är en härlig känsla!

Linn har varit krampfri i sex dagar, lite flimmer men inga genombrytande anfall.

Fina Saga är på bättrings vägen och får lämna sjukhuset idag, goa Abbe är själv för första gången på skolan idag :) sådant gör mig också glad!

Jag följer många barn med någon form av epilepsi och när de mår dåligt så speglar såklart känslorna av sig.

Underbara härliga dag idag!! Haha, låter nästan religiös :) Önskar er alla en fin och FRISK helg <3


Kommentarer
Postat av: Ann

Underbar läsning vännen <3. Njut av dagen och kvällen. Hälsa din fina familj. Lycka och kramar <3

2013-01-25 @ 12:42:23
Postat av: Lena Sundqvist

Underbart att läsa att glädjen bor även i dig. Vi är alla ett i kampen mot och kring epilepsin och det som berör en berör oss alla och just nu verkar vi gå en ljus och god helg till mötes alla inom våra referenser. Kramar och ha en underbart trevlig kväll.

2013-01-25 @ 14:11:49
URL: http://korpoga.webblogg.se
Postat av: Jenni

Det e du sååå mkt värd vännen!
Hoppas ni får en härlig kväll!

Kramar <3

2013-01-25 @ 15:33:16
Postat av: Catrin

Underbart!!! Ha en fantastisk kväll tjejen!!!
Kraaaam o hälsa

2013-01-25 @ 16:08:43
Postat av: Mia

Härligt!!! Blir alldeles glad av att bara läsa:) du är sååå värd detta vännen! Försök håll kvar känslan!! Härligt att tuffingen Linn också har haft det "lugnt" några dagar!!
Kram❤

2013-01-25 @ 20:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!