Lugna gatan.

Det har varit ganska lugnt med anfall sedan magsjukan. Nu verkar det dra igång igen. Hade ett stort med andningspåverkan och lång postiktal fas häromdagen. Idag har hela fm innefattat små korta korta frånvaro.

Frisiumet har kommit på recept men ännu ingen licens så vi har inte kunnat gjort bytet. Bytet kommer ske från dag till dag. Alltså ingen utfasning av iktorivil. Byter från den ena till den andra helt enkelt.

Försöker hitta tid att röra på fläsket lite. Ensam med Linn hela dagarna och killarna som tränar alla veckans dagar utom söndag gör det lite svårt. Men jag har börjat åka med Hampus på tisdagar och onsdagar till simhallen. Han tränar sent då så jag passar på att simma. Det är otroligt skönt och efteråt kan jag duscha i lugn och ro och till och ned basta! Lyx!!

Idag tränad Lukas så då tänkte jag ge mig på en pw under tiden.


Kommentarer
Postat av: Ann Andersson

Kramar vännen och ska bli kul att ses <3 <3 <3

2013-01-31 @ 18:37:18
URL: http://ketogenmat.webblogg.se
Postat av: Lena Sundqvist

Kramar och så härligt att läsa din underliggande energi trots anfall och motigheter, känns som att du håller på att hitta balansen igen och det är så ROLIGT <3

2013-02-01 @ 08:50:46
URL: http://korpoga.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!