Det finns vänner och så finns det kompisar.

En fd vän bröt sin vänskap med mig idag, eller för ett tag sedan. Såg kommentaren på bloggen idag.

Anledningen var att hon tog ett blogginlägg personligt. Jag skrev om hur trött jag var på att höra allt gnäll om vabb hit och dit och att familjer behöver resa för att samla kraft. Inte riktat till någon speciell då MÅNGA av min fb vänner skriver så. Vilket är en självklarhet för de flesta.

Iaf tog hon det personligt och tyckte att jag skulle öppna ögonen och få perspektiv på livet....

JAG LEVER NÄRA DÖDEN VARJE DAG!!!!! MIN DOTTER ÄR SVÅRT SJUK I EN SJUKDOM SOM KAN VARA LIVSHOTANDE!!!!! HON HAR LURAT DÖDEN FLERA GÅNGER!!!! JAG VET VAD LIVET INNEBÄR!

Jag har inget över till att lyssna på andras människors vardagsproblem. Gnäll gärna, men inte till mig.

Man har vänner och man har kompisar. Finns för många energitjuvar i mitt liv tyvärr.

Så många som tror att de förstår, men de har ingen aning.

20 dagar kvar till Stockholm. Längtar så mycket. Efter vänner jag aldrig träffat, men vi delar samma tuffa vardag.

Om någon läser detta och tar illa upp så är det inte riktat till någon speciell. Känner att jag måste skriva det. Jag är totalt slut mentalt och har inget över för nervärderande ord.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Så tråkigt när det blir så. Jag för allt i världen inte förstå hur ni har det med Linn. Men vet hur det är att leva med döden nära, framför allt efter sonens propp i hjärnan då vi inte visste om han skulle klara sig eller ej. Det är då man vet vilka som är ens vänner. Skickar massor av styrka till dig o din familj.
Kramar

Svar: Tack, stor kram till dig. Du är en fin tjej med ett stort hjärta. Hoppas vi kan ses nån gång ❤
Jenny

2013-07-20 @ 18:39:14
Postat av: Nina

Så bra skrivet Jenny!
<3
Många kramar och styrka till er <3

Svar: Tack! Kramar!!
Jenny

2013-07-20 @ 19:18:17
Postat av: Catrin

<3<3<3<3

Svar: ❤❤❤
Jenny

2013-07-20 @ 19:21:46
Postat av: Ann

Miljoner tankar och massa styrka... ♥ ♥ ♥

Svar: Det samma till dig Ann ❤❤❤
Jenny

2013-07-20 @ 21:09:24
Postat av: Emma Wallin

Hej Jenny,
Eftersom vi är vänner på FB har jag under lång tid kunnat följa dig och Linn. Vi har inte träffats på länge men jag vill bara säga hur enormt imponerad jag ät över dig. Lyckliga Linn som fått dig som mamma! Kram Emma

Svar: Tack Emma! Det värmer i mitt hjärta! Kramar och lycka!
Jenny

2013-07-21 @ 00:18:42
Postat av: Nathalie

Vi längtar också!

Att någon tar dina inlägg personligt säger mer om den personen än om dig. Man borde uppskatta det man har istället för att spela martyr & ta åt sig!

Svar: Visst är det så. Kramar!
Jenny

2013-07-21 @ 09:27:56
Postat av: Cattis

Jenny, blir så ledsen när jag läser ditt inlägg, så som ni alla kämpar o håller modet uppe. Du gjorde helt rätt att sålla bland sk "vänner" ha kvar de som ger energi till er så ni orkar. Massa kramar

2013-07-25 @ 16:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!