I kväll....

.....har Linn haft två kramper som båda behövts brytas med epistatus. Många lugna dagar har hon haft men varför, varför kan det inte hålla i sig längre!?
 
På söndag åker killarna och jag till landet. Det får inte dra igång med massa anfall nu. Verkligen inte. Låt oss få den veckan i Kville och att Linn har det lugnt hemma. Ska kontakta Tove i morgon för att se om vi kanske kan höja Orfiril lite till. Hon ligger på en ganska låg dos.
 
Vi har haft många bra dagar senaste veckan och det är jag otroligt tacksam för. Men fy va dessa anfall gör en ledsen. Hon Krampar så kraftigt, i varje liten del av hennes kropp. Hennes ansikte ser skräckslaget ut i början. *
 
Gör det ont?
Känns det konstigt?
Blir du rädd?
Min älskade lilla tjej vad jag önskar att du kunde berätta för mig.

Kommentarer
Postat av: Ann

Kramar vännen och tänker på er och hoppas att det stannar med dessa kramper och att ni får era veckor. Kram och styrka ♥♥♥

2013-07-25 @ 21:25:24
Postat av: Daniela

Men hua! Håller verkligen tummarna att de sk lugna sig för Linn! Hoppas ni får en fin vecka du och killarna men även Linn och Christian! Kram

2013-07-25 @ 21:27:53
URL: http://Famlilius.wordpress.com
Postat av: Nina

Varför! Skitsjukdom är vad det är. Fina söta Linn du behöver bara lugn och ro!

Tänker på er och hoppas det blir lugnt i veckan så alla ni får njuta. Kram och styrka till er alla!

2013-07-25 @ 21:46:33
Postat av: Sandra

Jag brukar också undra. När de inte kan tala om. Jag blir helt förtvivlad på hur det måste kännas. Små fina hjärtan!

Och goa Linn! Som jag längtar efter att få se din busiga blick i verkligheten. Du är en riktig diamant!

Stor kram till er <3

2013-07-28 @ 19:40:27
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!