Värsta årstiden

Sommaren är vidrig! Vi sitter inlåsta i en lägenhet, som jag inte ens trivs i. Linn klarar bara korta stunder utomhus.

Jag blir avundsjuk på alla familjer som är på semester, solar och badar. Är tillsammans. Det värsta är att många inte förstår vilka otroligt lyxiga liv de har!!! Ska vi göra något måste vi dela oss.

Ingen förstår. INGEN!!!! Förutom de som lever samma liv.

Sommaren är vidrig! Måtte den snart vara över.

Jag är inne i en riktigt dålig period. Avskyr stället vi bor på. Orkar inte vara trevlig. Vill fly, men är fast. Pga av en vidrig sjukdom som satt sina klor i min dotter. Gripit ett fast grepp och vägrar släppa.

Jag orkar inte höra av mig till ngn. Vet med det vilka mina riktiga vänner är <3

Tack för att ni finns ❤❤❤




Kommentarer
Postat av: Ann

Kram och vet precis vad du menar och pratar om. ♥♥♥

2013-07-17 @ 11:30:05
Postat av: paulina

Våra älskade vänner <3

Det är otroligt svårt att hitta ord som tröstar, hjälper och stärker..Men ni finns i våra tankar, i vårt liv varje dag. Vi pratar om er varje dag och önskar och ber för att ni ska få en bättre situation <3 Tusen kramar från oss!!

2013-07-17 @ 12:19:48
Postat av: Nina

Ååå Jenny <3 mitt hjärta gråter. Älskade vän <3. Det är riktigt orättvist. Riktigt orättvist! Även om det inte hjälper så är ni i tankarna alltid! Kram bara så ni vet är ni alltid välkomna <3

2013-07-17 @ 12:32:59
Postat av: Nettan

Styrkekramar till dig i massor

2013-07-17 @ 13:38:33
Postat av: Diana

Stor kram Jenny! Finns alltid <3 Dravet är verkligen en fruktansvärd hemsk sjukdom... Blir så illa berörd över vad den gör med Linn och hela er fina stora familj. <3<3<3 Kramar om <3<3<3

2013-07-17 @ 14:12:47
Postat av: Anonym

Hej Jenny!
Blir ledsen för Er att läsa. Men förstår.
Vi lever ungefär samma, fast vi är väl i början av detta hemska ep-träsket😔
Liam började krampa vid 3 veckors ålder och är nu 8 mån. Kämpar mot läkare och mediciner.
Vill så gärna prata med någon om hur vi lever, hur ska man orka .
Får gärna maila mig eller om du vet var jag kan få tag på andra med samma livskris
Kram❤

Svar: Du får gärna mejla mig om du vill [email protected] Kramar och styrka
Jenny

2013-07-18 @ 13:13:08
Postat av: Jenni

Älskade fina vän!
Fy va livet e orättvist! Blir så ledsen för allt som Linn o resten av familjen måste gå igenom!
Även om du inte orkar träffa eller höra av dig till någon nu så finns vi här närhelst ni behöver oss! Vad det än gäller, glöm aldrig det!

Styrkekramar i massor ❤❤❤

2013-07-18 @ 19:17:50
Postat av: Sandra

Jag avskyr också. Och känner mig emellanåt bitter över allt som vi tvingas avstå eller som känns som om det går oss förlorat. Våra stjärnor som är sådana kämpar, så mycket bättre de förtjänar!

STOR kram med styrka till Dig!
Tänk att det bara är tre veckor kvar tills vi ses, det ser jag fram emot! <3

2013-07-19 @ 23:35:13
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!