Tung dag.

Varför är vissa dagar så tunga? Idag avskyr jag Dravets Syndrom och vad den gör mot min lilla älskade prinsessa. Anfalls dag. Men ingen värme. Funderar på om väderomslag kan ha betydelse? Avskyr anfallen. I morse hade hon ett jättestyggt med kraftig andningspåverkan. Ambulansen kom men vi stannade hemma. Hon har haft två till kortare utan akutmedicin. Men de tröttar henne så nu sover hon sedan en timme tillbaka. 
 
Så tungt vissa dagar, men jag vet att i morgon är det bättre. Min lilla kämpe, du är fantastisk 💖

Kommentarer
Postat av: Marie och grace

En riktig liten kämpe är hon.Kram från oss.

2013-06-29 @ 17:32:37
Postat av: Ann Andersson

Massa styrkekramar till er alla och mest till kämpen Linn. Precis som du säger så är det bättre i morgon men det gör det inte lättare just när man är där i det jobbiga. Tänker på er så mycket och önskar att ni får så många dagar som det bara går med lite bättre status. Lycka min vän <3 <3< 3

2013-06-29 @ 20:35:08
URL: http://ketogenmat.webblogg.se
Postat av: Sandra

Fina Linn. Det är inte klokt hur mycket de måste orkar och klarar av. Vilka hjältar.
Det är så tungt med anfallsdagar. Och som jag förstod hade ni en speciell dag igår - STOR kram <3

2013-06-30 @ 09:29:00
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: Diana

Lilla fina prinsessan <3 Stor kram till hela familjen! Tänker på er <3<3<3

2013-07-01 @ 07:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!