Mindre bra dag idag.

Linn Krampar vidare och jag blir mer och mer orolig över att det faktiskt inte är vaccinet som spökar.
 
Mycket som händer runt mitt mellanhjärta och det är svårt att planera möten med ett krampande barn!
 
En liten uppmaning till föräldrar som har barn som spelar online spel. Släng ett öga på vad som skrivs. Det är en tuff attityd och det är INTE OKEJ! Bara för att man sitter bakom en skärm så får man inte uttrycka sig hur som helst. Jag ser mycket och blir chockad många gånger. Nu har jag killar som berättar när det går över gränsen, men alla barn kanske inte vågar det. Igår kom droppen när det blev till allvarliga hot. Skolan tog allvarligt på händelsen och vi överväger dessutom en polisanmälan.
 
Glad för dagen igår! Små guldkorn i vardagen som jag att man orkar, för vissa stunder vill jag bara dra täcket över huvudet och inte kliva upp förrän alla problem och sjukdomar är borta! 

Kommentarer
Postat av: Catrin

Hej
Kan inte annat än att hålla med när det gäller språkbruket.
Vi har pratat mkt om det hemma och då bara inte på on-line spel utan även va som "sägs" och skrivs på FB o chattar då jag har tagit upp vissa incidenter på FB m skolan.

Vad skönt att ni kom iväg en sväng igår "trots allt".. Önskar jag kunde utrota denna elaka sjukdom

Kraaaaaam <3

2013-03-11 @ 12:18:40
Postat av: Mia

Önskar så jag kunde underlätta eran vardag!!!
Låter inte bra alls med med online spelen och skolan! Hoppas allt löser sig!!! Kram

2013-03-11 @ 12:40:04
Postat av: Sandra

Åh, tufft när det är så många trådar att hålla i.

Hoppas det lugnar sig för Linn.

Jag känner igen mig i att inte vilja kliva upp. Jag känner för att ta semester, stämpla ut och strunta i alla problem tills det blivit bra.

Stor kram till dig! <3

2013-03-13 @ 10:45:34
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: Anonym

Dessa datorer är ett fördärv i bland. sker mycket här med bakom dessa skärmar. vi har haft massa disskutioner om det många gånger

2013-03-13 @ 20:57:43
Postat av: Angelica

Dessa datorer är ett fördärv i bland. sker mycket här med bakom dessa skärmar. vi har haft massa disskutioner om det många gånger

2013-03-13 @ 20:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!