Bra några dagar..

..för att sedan bli sämre igen.

Sover mycket, äter väldigt dåligt och dricker desto sämre. Allt har liksom blivit jätte konstigt sedan diacomit kom in.

Tur jag har telefontid med Tove på måndag för denna oron över Linn är jättejobbig!

Det var bra några dagar men nu tycker jag det är sämre igen. Vill ha en ny koncentration på valproat plus att jag vill kolla alla värden i kroppen. Blod, lever osv.

Hon är så torr i hela kroppen. Det var hon inte innan diacomit. Under fötterna spricker nästan huden. Är lite rädd att hon är lite uttorkad pga av hennes dåliga dryckintag. Igår fick jag i henne vätska via spruta endast. Plus ett glas oboy. Idag vägrar hon även oboy :(

Hon har ökat med saliv i munnen. Det lägger sig i mungipan.

Nattsömnen är katastrof igen. Men det är ju vanligt för våra dravetbarn. Hon somnar bra på kvällen för att sedan vakna och vara vaken några timmar. Jobbigt såklart!

Det är så jäkla svårt! Många av anfallen är borta men också delar av min goa tjej 💕


Kommentarer
Postat av: Catrin

Nä detta är verkligen inte okey.. När skall det bli lugnt (långa lugnare perioder) för er alla?
F@n Jenny, hjärtat brister ut i stora floder av tårar. Önskar så att jag hade ett botemedel mot denna jäkla sjukdom

Kramar i massor till dig du fantastiskt starka människa, Linn kunde aldrig valt en bättre mamma!

Svar: Tusen tack fina du!!!
Jenny

2013-05-15 @ 14:33:13
Postat av: Ann

Vännen ♥♥
Så jobbigt för er alla. Blir så ledsen för Linns skull, hon som är en glädjespridare annars ♥♥
Kramar och styrka ♥

Svar: Tack! Har ju tid med Tove på måndag så får vi se vad vi gör. Kram till er alla!
Jenny

2013-05-15 @ 15:03:06
Postat av: Lena Sundqvist

Å vännen! Så jobbigt. Hoppas verkligen att Tove kan ge svar och att det bara är en tillfällig svacka, en flunsa eller något sådant. Tänker så på er och lilla solstrålen och jag önskar av hela mitt <3 att jag kunde lyfta lite på hennes börda.

Svar: Det går så mycket upp och ner. Idag har varit toppen tex. Detroit precis som att hon tar ut sig några dagar för att sedan ha några jobbiga dagar. Massa kramar!!
Jenny

2013-05-15 @ 18:23:16
URL: http://korpoga.webblogg.se
Postat av: Mia

Usch va ledsen jag blir, blev glad över förra inlägget och tänkte jaaa nu kanske dom hittat det rätta.
Gör ont i hela mig och jag önskar bara ni kunde få lugnt på ALLA plan!!!
Kram till er allihopa💗❤

Svar: Fast det är ändå bra. Helt anfallsfri tror jag är svårt. Vi njuter av de anfallsfria dagarna och just idag har hon haft en riktigt bra och pigg dag ❤ kram!
Jenny

2013-05-16 @ 17:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!