Ska tillbaka!

Jag är sjukskriven 100% till mitten på mars. Ingen arbetsträning under den tiden. 

Jag tänker fokusera på mitt välmående under denna tid. Jag ska bli stark och hitta fokus igen. Så är det bara. 

Jag kommer lämna Linn på förskolan för att vila, träna och komma tillbaka med kraft.

Tyck att det är fel men det är min rätt.

Mitt nya mål är att komma upp till deltid till simmaren. Jag vill!

Jag hoppas också under denna period vi får den hjälp vi behöver och har rätt till för att få en någorlunda fungerande vardag. På fredag vet vi mer. Hoppas jag. 

Nya tag, varje dag.



Kommentarer
Postat av: Diana

Heja dig! Jag tycker inte att det är minsta fel att du lämnar Linn på förskolan för att samla kraft. Tror det är bra för både henne och dig. Jag tror också att det är bra och viktigt för dig och Christian att få egen tid tillsammans. Ni behöver det! Göra saker tillsammans, bara ni två om det så bara är en långpromenad, en stund på gymet eller en god middag på restaurang. Så viktigt och värdefullt!
Stor kram ❤️

Svar: Den där egen tiden tillsammans skulle vi verkligen behöva! Men just nu ser det ut som den kommer dröja riktigt länge...
Kram! ❤️
Jenny

2015-02-03 @ 17:14:18
Postat av: Mia

"Bra" du blev sjukskriven lite till så DU kan hinna ikapp, mental mm. Träning är bra! Man mår bra av det och är en jättebra rehab.
Kämpa på fina du!Du e grym💟✌

Svar: Tack! Ja, tänker verkligen försöka fokusera så jag kommer tillbaka. Kram ❤️
Jenny

2015-02-03 @ 19:13:27
Postat av: Anonym

Du gör alldeles rätt som lämnar Linn, hon "lider" inte av det och du behöver din alldeles egna tid vännen. ♡ många kramar och hoppas ni får den hjälp ni efterfrågar och behöver. All lycka till er ♡

Svar: Tack. Önskar er det samma. Stor kram ❤️
Jenny

2015-02-03 @ 19:33:08
Postat av: Ann

Den tidigare kommentaren var från mig. Kramar Ann

Svar: ❤️
Jenny

2015-02-03 @ 19:34:14
Postat av: Anonym

Tycker det är ett klokt beslut.
Kram Malin

Svar: ❤️
Jenny

2015-02-03 @ 20:57:59
Postat av: Linda Gadeborg

Heja dig, vilket bra beslut!
Det krävs kraft och mod att bara bestämma sig så nu är du halvvägs till det bättre :)
Kör så det ryker och hoppas verkligen att ni får den hjälp och stöd ni behöver!
Många kramar <3

Svar: Tack!! Snart ses vi på jobbet igen!
Kramar ❤️
Jenny

2015-02-04 @ 08:49:41
Postat av: Camilla

Helt rätt!!!
Kärlek??

Svar: ❤️
Jenny

2015-02-04 @ 19:29:03
Postat av: Camilla

Såg att det blev ?? Istället för !! Precis när jag tryckte skicka.
:-P

Längtar tills vi ses!!

Svar: :-) jag med!!
Jenny

2015-02-04 @ 19:30:18
Postat av: Pia Guldhjelm

Inte alls fel att lämna Linn på dagis! Mår du inte bra mår Linn inte bra. Att få vila, träna, ta e promenad eller en kaffe i lugn och ro är något många ser som en självklarhet men inte för alla. Men för att orka är det viktigt att ta hand om sig själv! Att våga be om hjälp och att säga jag klara inte att arbetsträna just nu är en enorm styrka och stort mod!! Ta hand om dig själv!!
Många styrke kramar Pia

Svar: Tack Pia ❤️ kramar
Jenny

2015-02-05 @ 15:02:32
Postat av: Veronica

Kraaaam❤️❤️❤️❤️

Svar: Kraaaaam
Jenny

2015-02-07 @ 14:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!