Vi söker assistenter Linn!

Personliga assistenter sökes till 6-årig flicka i Partille.

Assistans för dig i Sverige AB
Publicerad: 2016-07-14, Annons-ID: 6782312
Ort: Göteborg Kommuninfo (öppnas i nytt fönster) (Kommuninformation), 2 platser
Yrke: Personlig assistent
Sista ansökningsdag: 2016-08-13
Assistans för dig är landets största familjeföretag för människor som behöver personlig assistans. Vår ambition är att erbjuda våra kunder den absolut bästa personliga assistansen! Det bygger på ett stort engagemang hos våra medarbetare, att vi är lyhörda för våra kunders behov och alltid ger ett personligt bemötande. Det bygger också på en bred kunskap inom relevant lagstiftning, ekonomi och sociala frågor. Det är så vi vill bygga ett tryggt och hållbart företag - och hjälpa våra kunder med precis den assistans de behöver. Vill du också göra skillnad?

Vi söker nu 2 personlig assistenter på cirka 50% vardera till en 6-årig flicka boende med sina föräldrar i Partille. Flickan har Dravets syndrom vilket bland annat medför en svårbehandlad epilepsi. Vi ser därför att du som söker har kunskap och erfarenhet av epilepsi sedan tidigare.


Jag tycker mycket om att vara ute, leka och upptäcka. Det bästa som finns är framförallt att leka med vatten men även bubblor i alla dess storlekar. Jag kan vara mycket tydlig med vad jag vill och inte vill göra då jag som person är mycket bestämd. Du som söker ska därför vara, lyhörd och ansvarsfull. Vidare är du en trygg och kommunikativ person som tar ansvar i ditt arbete hos mig.

Arbetet är förlagt dagtid mellan ca klockan 12.30 till 19.30. Det kan även förekomma arbete på helger samt ibland resor till annan ort. Du som söker behöver således vara flexibel i din roll som assistent. Tidigare erfarenhet av arbete med barn med funktionshinder är ett plus. Du kommer huvudsakligen att arbeta nära flickans familj i kundens hem, varav yttersta vikt läggs vid personlig lämplighet.

Lite om företaget:

Assistans för dig är ett assistansföretag som funnits i 6 år och bedriver idag personlig assistans till ca 250 assistansanvändare över hela landet. Vi har kontor på ett tiotal orter i landet. Vårt företag innebär en trygg plattform som möjliggör för våra assistenter att utvecklas i sin yrkesroll. Goda lönevillkor, friskvårdsersättning och kollektivavtal är självklarheter hos oss, samt närheten till ansvariga som har den kompetens som krävs för att hantera de frågor som gör sig gällande inom personlig assistans.



Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Deltid Rekrytering
Lön
Månatlig löneutbetalning
Ansökan
Sista ansökningsdag: 2016-08-13
Ansökan via webb

Arbetsgivare
Assistans för dig i Sverige AB
Alla jobb hos denna arbetsgivare
Postadress
Assistans för dig i Sverige AB
Box 240 69
10450 Stockholm
Besöksadress
Box 240 69 10450 Stockholm
Telefon och webbplats


Hemsida (öppnas i nytt fönster)

Hämta annons som PDF Spara annons


Kommentarer
Postat av: Anonym


Hej, jag läste din blog av en slump, blir rörd, någonting som jag tycker att ni borde testa är cbd olja, jag länkade några länkar där ni kan läsa mer! Jag använder cbd olja själv mot ångest och orolig sömn, det funkar jätte bra för mig, det kanske är värt att testa. Det finns många forskningar som visar att det kan hjälpa mot epilepsi anfall. Hoppas allt löser sig, ni är otroligt starka, jag är imponerad! Ha en fortsatt bra vecka! Stay strong
http://cbdolja.com/cbd-olja-och-halsa/
http://newsvoice.se/2016/01/07/cbd-olja-cannabis-mycket-goda-resultat-for-barn-med-epilepsi/
https://www.nirvara.se/artiklar/cat/epilepsi

2016-08-17 @ 13:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!