Sjukskriven

Då var det Christian tur att bli sjukskriven. Två veckor helt sedan 50% i två veckor. Utmattning. Sjukt mycket på jobbet och sömnlösa nätter är ingen bra kombination. Hoppas lite vila och träning hjälper. Apropå träning så är det nog den bästa medicinen. Vet att den hjälpte mig bli av med mina anti depressiva läkemedlen​för 1,5 år sedan. Jag mår så bra i allt jobbigt när jag tränar. Så testa det om ni inte gör det. Ge er den tiden. 
 
Rekrytering av assistans går inte bra. Av fyra intervjuer är bara två kvar varav en är endast helg. Segt och jobbigt .....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!