Namngivning

I helgen har jag och killarna varit på lilla Emily´s namngivnings ceremoni i Kville. Det var en jättefin ceremoni och hon var så söt lilla prinsessan Emily. De närmaste i släkten var där och även släkten på Lee´s sida var där för namngivningen. Kvällen avslutades med en rolig kräftskiva!

Det var min första natt som jag var ifrån Linn. Kändes konstigt men samtidigt så behöver jag "lära mig" att jag inte alltid kan vara med prinsessan. Hon och pappa har haft en supermysig helg tillsammans och även de behövde det <3<3<3!!

Anfallsmässigt så har det varit lugnt efter att vi kom hem från sjukhuset i förra veckan och det hoppas vi håller i sig.

Christian har börjat arbeta idag efter tre veckors semester. Killarna har två veckor kvar till skolstart. Tiden går så fort!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!