Lucia på Lukas skola

Idag var det Lussefirande på Lukas skola. Alltid lika mysigt att titta på barnen. Man märker att Lukas börjar bli större för det var många om och men innan han bestämde sig för att vara med eller inte....

Linn skulle haft tomteklänningen på sig men efter ett samtal från en besviken mamma som skulle till sin dotters första dagis Lucia så lånade vi hastigt ut den.... Hon hade inte fått informationen att barnen skulle ha tomte/lucia kläder på sig... Men jag försökte få ett kort på Linn och Lukas innan jag lånade ut kläderna :)



Linn hade inte riktigt lust att vara med på bild...



Väl nere på skolan så blev det full rulle på lillskruttan. Jag fick inte se så mycket av Lucia tåget, men jag hörde hur fint de sjöng och lyckades ta några kort :)



Man ser knappt Lukas, står snett bakom stjärngossen :)



Även här syns han dåligt, står längst bort..



Hampus var på teknik sim med Christian idag. När han simmat klart kom hans tränare ut till Christian och pratade med han. Det visar sig att Hampus är så otroligt duktig och hon tycker han ska byta till en äldre grupp som håller till på Lundbybadet. Hon ska mejla oss om detta!
*Härligt Hampus! Detta är verkligen en sport som passar dig och om du vill så satsar vi!!*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!