Helg.

Helgen som har precis paserat har varit väldigt lugn och skön. Lördagen spenderades med goda vänner och massa räkor och kräftor :)

 Linn håller sig mycket stabil anfallsmässigt. Hon gör små framsteg hela tiden. Älskar att leka "titt ut" och sitter själv med en filt eller lock eller vad som helst framför ansiktet och drar bort det och säger ungefär tsuuut, hehe hon är sååå söt <3. Hon har fått låna en gåvagn av kompisarna och den går hon glatt omkring med :) Är bara en tidsfråga innan hon släpper vagnen och går själv!

Hampus och Lukas har det bra på landet. Jag pratar med dem varje dag, det börjar bli tomt utan dem nu.. Vädret är också varmt och skönt, jag hoppas det håller i sig resten av sommaren!

 Nu ska jag faktiskt krypa ner i soffan och se en film, passa på när här är tomt på barn ;) Önskar mina vänner en go kväll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!