Långhelg!

Så vart det Kristi Himmelfärdshelg nu då. Christian begav sig till Jönköping igår för att vara med på jaktmässa några dagar. Jag är kvar här hemma med lillskruttan, Hampus och Lukas. Mamma kommer ikväll och stannar några dagar. Igår var Lukas sin sista gång hos psykologen. Hampus får börja efter sommaren. Linn håller sig stabil men jag anar något ibland men jag kan inte sätta fingret på vad det är.... Solen lyser med sin frånvaro :( Det skulle ju vara sol och varmt idag men ack nej... Linn sover så dåligt nattetid nu för tiden. Hon bara vägrar! Kan inte minnas att Hampus och Lukas hade sådana här perioder men å andra sidan är det ju det jobbiga man glömmer ;) I natt när hon var vaken och bökade runt i min säng så ramlade hon naturligtvis ur sängen och vilket liv det blev! Trodde alla här hemma skulle vakna! Till slut somnade hon liggandes på min mage.... En stund iaf tills det var dags för bökandet igen ;) Klockan 5,30 gav jag upp och gick upp..... Men men hon är lika underbar för det, min solstråle!!

Kommentarer
Postat av: Gun Pettersson

vad glad jag blir när allt är bra med lilla Linn

2011-06-02 @ 23:12:40
Postat av: Helen

Ja det ar verkligen harligt!!! Hoppas ni har det mysigt!

2011-06-03 @ 21:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!