Skolavslutning 2011

Idag har det varit skolavslutning för Hampus och Lukas. Så nu börjar deras 10 veckors långa sommarlov :) Regn var lovat för hela dagen men inte en droppe kom! Det var som vanligt en jättefin skolavslutning. Hampus slutade nu klass 4 och Lukas klass 1. Efteråt följde Nina och Elliot med hem för lite glass. Det gladde killarna mycket att deras lillebror följde med em hem <3. Tyvär fick Linn ett anfall hemma som jag fick bryta med stesolid. Hon ramlade ihop på uteplatsen och började krampa, denna gång höger sida. Anfallet var över på 8 minuter.. Jag blir fullkomligt sänkt nu när hennes anfall börjar komma tillbaka :( I morgon fyller min skrutta 1 år! Det är helt otroligt! Ett år sedan hon föddes.. Ett år som mestadels har varit fyllt med oro, men som har också har givit mig så otroligt mycket!! Sedan Linn kom till världen har vårat liv ändrats så otroligt mycket. Hon har sin sjukdom som är så svår att förstå sig på. Vi vet ALDRIG när ett anfall kommer eller vad som påverkar att anfallen kommer. Men det har också givit oss ett nytt synsätt på livet. Jag uppskattar så mycket mer saker än vad jag gjorde innan. Problem som jag ansåg stora förut är idag småsaker. Farmor Anci, Farbror Niclas och Veronica var här ikväll för att Gratulera skruttan! Det var riktigt mysigt att träffa dem! Det är aldeles för sällan :( Linn fick en jättesöt "Hallo Kitty docka" <3 Tack så jättemycket <3 Nä, nu ska Krikigan och jag ge oss på att göra iordning tårtan som är till Linn i morgon :)

Kommentarer
Postat av: Annso

jag tycker att du har en sjukt intresant blogg ska du veta! :)

2011-06-10 @ 22:07:18
URL: http://environmentchanges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!