Utvecklingsbedömning

Idag var Linn hos en neuropsykolog för en utvecklingsbedömning. Hon fick hålla på med en massa olika leksaker och hon studerade henne noga (psykologen alltså) Inget "konstigt" hittades på Linn :) Hon är en pigg ettåring helt i fas där hon ska vara <3 Det känns bra, både psykolog och sjukgymnast har nu bedömt henne och hon utvecklas helt som hon ska! Vi har även träffat Tove idag. Har kommit överens om att börja fasa ut Fenemal. Om det är någon medicin som hämmar Linn´s utveckling så kan det vara Fenemal och Iktorivil. Men Iktorivil vågar vi inte plocka bort ännu. Tove tror Linn kommer få många anfall då. Så vi börjar med Fenemal och gör det på lång sikt. En halv tablett ska plockas bort två veckor i stöten så det kommer ta 22 veckor att fasa ut det läkemedlet. Vi kom också överrens om hur vi ska göra om anfallen ökar i antal. Pratade lite om dagis och framtiden och hon tyckte jag skulle börja kolla på dagis och börja förbereda mig mentalt. Kanske jag sätter upp henne så hon kan börja i Januari. Usch, det är en jobbig bit. Att behöva lämna bort henne. Har ju aldrig gjort det!! Men men, den dagen kommer ju komma.... Hampus hade sin avslutning på crawl skolan idag och vi åkte dit, barnen och jag för att titta. Riktigt kul är det att se han :)Nu ska jag sätta mig i soffan en stund efter en låååång dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!