Känner mig starkare!

 
 
Har massa energi idag! Känner mig stark! Jag har haft många riktigt tunga dagar i sommar, dagar som jag gråtit mig igenom. Men visst är det så att efter varje tungt fall så reser man sig starkare?! 
 
jag har så fina vänner som tar med mina killar på bad och äventyr nästan varje dag. Då Christian fortfarande jobbar blir vi låsta till hemmet. 
 
Tusen Tack, jag är evigt tacksam 💞
 
Linn mår bra. Efter senaste höjningen av Orfiril Long har hon inte haft några anfall, endast små muskelryckningar. Inte heller några biverkningar.  Vi är inne hela dagarna. Har fått låna en AC av en arbetskompis som kyler ner riktigt bra här hemma. ~ Tack Agneta ~

Lite bad i poolen under parasoll blir det vissa dagar och en kort vända på gården. Max 10 minuter. Sedan vänder hon själv hem. 
 
Det känns bra ändå. Linn mår bra och även pojkarna. Då känns det bra i hjärtat.
 
På söndag åker jag och alla fyra grabbar till Kville. Vi skulle varit där hela familjen för första gången  sedan Linn blev sjuk, men det blir inte så. Christian och Linn blir hemma. Vi ska ha en fantastisk vecka! Fiska med morfar, Nordens Ark, Hornbore By, sola och bada! Hoppas hoppas nu vädret håller i sig för vår skull.......;-)
 
Det finns så många som ger mig styrka, så många. Efter mitt arga inlägg på fb häromdagen svämmade mitt hjärta över av alla fina och stärkande ord. 
 
TACK!!!!
 
 

Lämnar lite bilder som visar att vi har det ganska bra ändå 💜
 
Linn älskar att gunga. Börjar bli för stor för de som hon klarar av dock.
En härlig em/kväll med bästa mamma och syster som ALLTD finns för oss. ALLTID!!
 
Finns det något roligare än vatten? Förutom bubblor och bollar :)
 
Två av mina hjärtan.
 
 
http://www.ajonator.se/index.php/;session=00f797dbb1e7263e&focus=BINERO_cm4all_com_widgets_News_1539962&path=show?m=d&a=20130628162952-8512&cp=1#BINERO_cm4all_com_widgets_News_1539962
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Härligt att höra Jenny!

Tittade på länken. Tycker verkligen att ni med skall öopna ett konto till Linn. En möjlighet att underlätta vardagen. Tror det är många som gärna skulle vilja skänka en slant. Stor kram

2013-07-22 @ 14:45:43
Postat av: Camilla

Underbart inlägg, gjorde mig glad.
Kramar

2013-07-22 @ 17:09:53
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/flersamhet
Postat av: Diana

Så härligt att läsa! Blir glad i hjärtat ❤! Kram 💜💜💜

2013-07-22 @ 22:47:31
Postat av: Lena Sundqvist

Underbart att läsa att Linn och DU mår bättre <3 Det värmer mitt <3

2013-07-24 @ 13:10:54
URL: http://korpoga.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!