Vilken dag!

Linn har haft en riktigt jobbig dag med fyra kraftiga kramper med andningspåverkan. De har snittat på fem minuter med kraftiga kramper men sedan hållt i sig runt 10-15 min med ryck runt mun och händer. 
 
Två försök till att plaska i poolen men båda gångerna kom kramp. 
 
Avskyr det. Hon vill bara ha roligt, som vilken unge dom helst. 
 
Men vi har inte bara haft det tråkigt idag. Vi fick besök av min kusin Johanna med familj. Mina små guddöttrar Fanny och Elvira.
 
 
Tjejerna är glada :) Bara lilla Linn som är väldigt trött då hon nyligen kvicknat till efter en kramp 💜
 
Senare på eftermiddagen kom Ann, Jörgen och Saga. Det var så härligt att äntligen få träffa Saga, som dagligen kämpar mot sin svåra epilepsi. 
 
 
Saga var helt inne i sitt spel när jag tog kort och Linn slurpade dricka i muggen hon fick i present från Saga 💜
 
Efter denna jobbiga dag för Linn så hoppas jag morgondagen blir betydligt bättre!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Diana

Lilla gumman 💜 Skönt ändå att ni hade en bra dag med trevliga besök trots hennes kramper. Hoppas att denna dagen blir bättre för henne! Kram 💜💜💜

2013-07-08 @ 06:55:09
Postat av: Lena Sundqvist

Lilla hjärtat <3 men så roligt att ni fick besök av bästaste Saga med familj <3

2013-07-08 @ 21:05:43
URL: http://korpoga.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!