Trött!

Linn sover som en kratta och det börjar ta ut sin rätt! De senaste dagarna har vi hållit henne så vaken vi kan dagtid men det hjälper inte.

Denna dagen vill jag bara ska ta slut. En kaotisk morgon med mitt mellan hjärta. Vill inte gå in på detaljer men det är TUFFT!!!

Hos ortopeden sedan gick det bra. Linn har fått sina ilägg och sandaler är beställda. Vet inte om de gör nytta men sämre kan det inte bli.

Haft samtal med Tove också. Vi ska sänka orfirilen från idag och ta ny koncentration om två veckor. Hoppas aptiten kommer tillbaka för just nu är det riktigt kämpigt med maten! Speciellt vätska. De kommer även ta leverprover och div andra prover.

Hon har helt klart för stora biverkningar just nu.

Det är så ojämnt också! En dag kan vara riktigt bra för att sedan rasa några dagar. Blir inte klok på detta!

I morgon börjar vi storsatsning på förskolan! Jag vill ha henne inskolad innan sommar uppehållet för i september tänker jag börja jobba!


Kommentarer
Postat av: Ann

Kära Jenny ♥♥ tänker på dig/er och förstår så väl vad du genomlider... kramar ♥

Svar: Du om någon vet. Stor kram ❤
Jenny

2013-05-20 @ 15:52:55
Postat av: Catrin

Vill du ha ett öra att prata till finns jag här.. Inga måsten, som alltid.. Kramizar <3<3<3

Svar: Tack, stor kram ❤
Jenny

2013-05-20 @ 16:26:32
Postat av: Helen

Kram till er<3

Svar: Kram ❤
Jenny

2013-05-20 @ 19:35:03
Postat av: Lena Sundqvist

Å Jenny, mina tankar är ofta, ofta hos er och allt ni får stå ut med. Vet så väl hur jobbigt det är men vi måste tro att det blir bättre och jag gillar att du är trotsig och bestämmer att du ska jobba i september. Det tror jag är JÄTTE bra att ha ett mål att sikta på och genomföra. KRAMAR

Svar: Tack det samma Lena. Vi får se hur det blir med arbete men jag vill i alla fall försöka. Kram
Jenny

2013-05-20 @ 20:03:09
URL: http://korpoga.webblogg.se
Postat av: Diana

Lilla gumman Linn <3 Önskar så att det ordnar till sig snart med medicin, aptit, sovning och allt annat. Jag känner på mig att det kommer gå toppen att satsa hårt på inskolning så att du kan börja jobba i september. Det behöver du, få lite miljöombyte några timmar per dag. Och även om vissa dagar är oerhört tuffa och allt känns hopplöst så finns där alltid en liten tröstande röst som vid slutet av dagen viskar, "vi försöker igen imorgon" :) Kramar om <3<3<3

Svar: Tack, behöver höra det ibland. Blev tårögd när jag läste. Kram ❤
Jenny

2013-05-21 @ 08:58:02
Postat av: Mia

Kan det aldrig ta slut och bara vända!!! Tänker på er mycket och finns här!!! För alla dina diamanter💎 kram min vän💞

Svar: Det kan man tycka. Tack det samma! Kram 💕
Jenny

2013-05-22 @ 09:11:09
Postat av: Malin

Skickar över många kramar, ni finns i mina tankar.

Svar: Det samma ❤
Jenny

2013-05-23 @ 10:35:49
URL: http://barnmedepilepsi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!