LILLSKRUTTAN 10 MÅNADER!

Idag är Linn 10 månader. Tiden går så fort! Hon har varit anfallsfri i 2 veckor nu och det känns helt overkligt. Man går liksom att väntar på att det ska börja igen.... För det vet jag att det kommer. Så mycket anfall dagligen till ingenting!? Ingen medicinändring har ju heller inte gjorts..... Men vi är överlyckliga och tacksamma för varje dag som Linn slipper sina anfall! Våren är här nu. Det är helt underbart väder! Denna helgen som har varit har det varit +15 och en stor sol!! Älskar verkligen denna tiden på året. När våren kommer och solen tittar fram. UNDERBART!! Hampus är skittrött hela tiden. Märks att han är på väg in i en annan fas i livet, tror det kallas tonnår/ungdom...... Får inte upp han på morgonen och är allmänt trött och inte orkar någonting!! Och jag är naturligtvis bara jobbig! Till och med Lukas tycker han klagar mycket. Weoweoweo detta är antagligen bara början.......Nu ska skruttan och jag ut i det vackra vädret. Sedan i em ska vi på föräldraträff på östra. ´För föräldrar med barn som nyligen har fått diagnosen Epilepsi. Ser fram emot träffen enormt mycket. Min kära mor kommer hit och passar grabbarna. Vad hade vi gjort utan henne??!! Hon ställer verkligen upp i vått och tort! Min mamma, ÄLSKAR DIG!! Nä, ut i solen och NJUT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!