Oro..

Usch nu har den där oroliga känslan kommit tillbaka. Linn har många anfall varje dag och de är relativt långa. Vissa kan ibland vara upp till 2 minuter. Har ännu inte behövt bryta med stesolid. Jag känner henne så väl och vet nästan alltid när det är ett anfall som kräver stesolid. I morse var jag faktiskt lite tveksam, stod och höll stesoliden i handen men jag behövde inte ge henne den :) Pratade med Tove igår igen. Från och med idag ska vi ge Linn Pyridoxin (vitamin b6). Hon har inte visat ngn brist på detta i några pover men Tove vill ändå att vi provar OM hon faktiskt skulle svara på detta så hade det varit helt galet enkelt att få bort kramperna...! Börjar med tre tabletter morgon middag och kväll i en vecka. Det är helt ofarligt att ge och inga kända biverkningar så jag känner mig trygg i detta :) Tove planerar även för ytterligare ett video EEG. Därför höjer vi inte Iktorivilen mer för hon vill ju naturligtvis fånga anfall! Hoppas verkligen det blir snart för jag tycker det är så jobbigt att hon har så många anfall igen. Kan inte förstå varför hon inte kan svara bättre på medicinering!! Varför!!?? Det är Hälso och Idrottsvecka på skolan denna vecka så killarna har fullt upp med aktiviteter. Känner mig så elak hela tiden som bara mal på: gör inte så, var försiktig med Linn, hon har haft många anfall. Undra vad de tänker.... I morgon ska Lukas till psykologen igen. Hoppas snart att Hampus kan få börja gå också. Christian pratade med sina barns mamma igår och hon sade att de hade varit väldigt ledsna sist när de kom hem. Linn var ju även då tvungen att åka akut in till östra och det klart det känns i deras hjärtan..... Lukas fyller år snart och jag hoppas innerligt att han får SIN dag och att det inte händer ngt med Linn, han förtjänar det min lilla goding!! Även fast allt är jobbigt ständigt så är jag enormt tacksam för att just VI har fått LINN. Hon ger en sån otrolig glädje. Jag har också den absolut bästa familjen, släkt och vänner!! Utan dem hade jag inte stått upp idag! Tack för att ni finns, jag älskar er!!!!!!

Kommentarer
Postat av: gun pettersson

Vi älskar er också.

2011-04-27 @ 14:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!