Uppdatering :)

Under den sista veckan som har varit har det inte hänt speciellt mycket. Killarna var hos sin pappa på helgen och vi gjorde väl ingenting alls. Bara tog det allmänt lugnt, vilket var väldigt skönt.

Skolorna börjar på måndag och det är dags nu. Sommarlovet är lite för långt och jag tror att alla i familjen ser fram emot eller i alla fall behöver RUTINER!! Den enda som har haft det i sommar är Linn.

Hösten har kommit med besked (känns det som iaf) Blåser och regnar gör det så varje kväll nu tänder jag upp en massa värmeljus. Hösten kom lite väl fort tycker jag. Visst, några fina dagar kan det säkert bli men de underbara varma kvällarna är borta.....

De sista dagarna har Linn´s temp stigit lite. Tror att det är tänder som kommer. Men jag märker direkt när tempen stiger lite över 37,7 för hon blir lite vinglig och fumlig. Men INGA ANFALL SEDAN SISTA SJUKHUSVISTELSEN!!!!!!!!

Hon tar tre steg nu sedan sätter hon sig ner. Hon är jätteförsiktig av sig men snart snart går hon nog riktigt tror jag. Kan klättra ner från soffa och säng nu :) Vänder sig så fint om i soffan och ner med fötterna i golvet först :)

Idag vann Christian och jag var sitt par glasögon från LensWay :) De lottade ut 2000 st och vi hade turen med oss! Toppen då vi båda behöver nya! Tack LensWay :))

På fredag kommer Liam och Tim. Det var hela tre veckor sedan de var här så det ska bli jättekul nu när de kommer igen. Får se vad vi kan hitta på för kul!

Jag är numera Guldmedlem i viktväktarna! Har sammanlagt gått ner 14,5 kg. Nu kommer det svåra att hålla vikten men jag ska fortsätta att väga mig varje vecka :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!