Anfall..

Idag fick Linn ett anfall. Känns så tråkigt även fast jag vet hur sjukdomen fungerar. Helgen har varit superlugn och supermysig. Vi har bara varit hemma och myst. Mormor var här när Christian var på mässan och vi hade riktigt mysigt. Idag var vi och firade Kalle. Linn satt och lekte med några snäckor som låg på uteplatsen. Jag satt och tittade på henne och såg att hon inte riktigt kunde få ihop det hon höll på mig och plötsligt ramlade hon ihop och började krampa :( Jag gav henne stesolid direkt och anfallet hävdes fort. Det var vara på vänster sida men hon var medvetande påverkad då och då. Usch, det var ett bakslag även ön jag har haft det på känn ett tag. Denna gång blev det 16 dagar anfallsfritt..... Hade hoppats på mer men nu blev det inte så. Min lilla skrutta. Jag älskar dig så......

Kommentarer
Postat av: Diana

Åh nej vad tråkigt att läsa... Kramar till er <3

2011-06-07 @ 21:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!