ORKA!

Undra just hur mycket man ska orka. Ibland undrar jag om någon där uppe testar mitt psyke. Linn var på toppen humör (det är hon alltid iofs) och hade endast två st anfall under dagen och det var ju helt underbart! Men underbart är kort... På em fick hon ett stort anfall som satte sig i ansiktet. Hon krampade i och runt mun och svalg och även i ögonen. Jag gav stesolid direkt och det var över på 6 minuter. Det är så jobbigt när det är "nya" sorters anfall. Varför har hon drabbats av denna sjukdom och framförallt varför får vi inte bukt på den!!?? Imorgon klockan 8,00 ringer jag sjukhuset! På förmiddagen promenerade Linn och jag till allum. Vi hämtade mediciner, stesolid och Fenemal. Denna gång fick vi stesolid. Vi har bett speciellt om den då diazepamen har läckt ibland. Det var jättesoligt och härligt väder! Lukas kom hem helt förstörd. Han hade blivit indragen i ngt som han inte hade varit med på och därmed blivit kallad till rektorn. Usch va ledsen han var. Men jag ringde rektorn och hon bad om ursäkt och vet att inte Lukas hade varit med och hon skulle prata med han i morgon. Vi gick ut på en promenad till. Lukas Linn och jag = MYSIGT!! Anfall idag: 2 + 1 som fick hävas med stesolid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!