Hem ljuva hem..

Idag kom vi äntligen hem, dock på permission. Vilket är bra då vi kan kolla ett dygn hemma så att det går åt rätt håll. Andningen är betydligt bättre men fortfarande ansträngd.

Det känns otroligt skönt att vara hemma, underbart att träffa killarna. Jag har verkligen saknat dem! Nu när jag öppnade datan såg jag ett mejl från Lukas som han hade skickat i helgen <3 *Älskade unge va underbar du är*

Vi har uppvaktat världens bästa pappa. Christian! Vad hade vi gjort utan dig!? Du fixar och trixar med precis ALLT när vi ligger på sjukhus. Allt för att vi ska ha det så bra som möjligt. VI ÄLSKAR DIG SÅÅÅÅ MYCKET, DU ÄR EN KLIPPA!!!!

Nu hoppas jag verkligen av hela mitt hjärta att vi får en lugn tid framför oss. Framförallt för vårat lilla hjärta Linn, men även för alla runt omkring. Alla blir drabbade. Ångesten som växer när man känner sig otillräcklig är fruktansvärd.

Tack igen för mejl, sms, samtal mm Det betyder otroligt mycket! Det är verkligen stärkande när jag läser det fina ni skriver. Det går rakt in i hjärtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!