MR undersökning

Då var den gjord! Den efterlängtade MR undersökningen för Linn. Hon var så duktig lilla prinsessan. Hon var först ut för sövning så vi behövde inte vänta länge!

När vi satt i väntrummet innan sövning kom min nervositet men den försvann snabbt när narkosläkaren kom, som kände Linn väl! Det är alltid en lättnad när det är bekanta ansikten och just den här läkaren tycker både jag och Christian väldigt mycket om.

Hon berättade om planen för Linn, att hon skulle sövas lätt för att slippa tub i halsen då den orsakat stora problem sist.

Sen gick det fort. När läkemedlet sprutades in somnade hon fort. Hela kroppen blev helt slapp. Det är lika otäckt varje gång. Men jag var som sagt väldigt lugn och kände mig otroligt trygg när jag visste vem som hade hand om henne.

Ca två timmar tog det tills jag fick träffa skruttan igen, då på uppvak. Hon sov gott.. Även där var ett ansikte jag kände igen men som jag inte kunde placera. Hon berättade sedan att hon normalt  arbetar på akuten och haft hand om Linn vid två tillfällen och då ramlade poletten ner. Skiftade hennes gröna kläder mot blåa i mitt inre så stämde det :)
 
Sedan var det ner på avdelning, piggna till och äta lite sedan for vi hem!

Nu kommer då väntan på svar om undersökningen. Vet inte om jag hoppas för mycket? Försöker att inte analysera för mycket men visst vill jag höra från Tove att de har hittat boven och att den går att ta bort! Vi får se helt enkelt.

Nu ska Hampus och jag bege oss till Kärra badet och hans tekninksim i S02!
Måste ge ett STORT beröm till Hampus och Lukas som fick klara sig själva i morse. De var superduktiga och hade fixat allt här hemma! *Ni är så duktiga mina älsklingar!*


Kommentarer
Postat av: Catrin

Hurra vad glad jag blir att läsa att det gick så bra!!! Vi håller alla tummar o tår vi har för att skurken är funnen.. Massa massa kramar till er alla



Ps Har kollat alla fina bilder du lagt upp på sessan säker ett par miljoner gånger idag..

2011-11-21 @ 19:09:22
Postat av: Malin

Vad skönt att det gick bra och att det är över.



2011-11-21 @ 19:48:40
URL: http://barnmedepilepsi.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Skönt att få läsa här att ni lyckades utföra röntgen och att det gick bra <3. Puss

2011-11-21 @ 20:18:50
Postat av: Emma

Skönt att ha det gjort & att Linn klarade av det så bra. Håller tummar & tår för att ni får ett positivt besked, och att det går att göra något åt anfallen.

Kramar

2011-11-21 @ 21:18:27
Postat av: Charlotte

Åh vad skönt att det gick vägen. Kram till er o till de duktiga storebrorsorna, kram Lotta

2011-11-22 @ 09:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!