Resurs!

Jag har fått flera frågor om hur det går med att hitta en resurs till Linn. Jag har helt glömt att skriva att vi har hittat en tjej som vi tror och hoppas kommer bli en jättebra resurs för Linn. 
 
Bra utbildning och erfarenheter och alla bitar föll på plats, har även i sin närhet en person med epilepsi så sjukdomen i sig är bekant. 
 
Men det bästa var ändå hennes svar när vi frågade varför vi skulle anställa just henne.
"jag är en go och glad tjej som har lätt för att lära. Jag vill att Linn ska få vara den personen hon är och utforska världen, leka med sina kompisar, gunga osv. Men hon ska alltid känna en trygghet i att jag finns bakom henne och fångar henne om hon blir sjuk" 
Tror och hoppas att detta kommer bli toppen!!
 
Idag åkte Hampus och Lukas till sin morfar. Det var två förväntansfulla killar som åkte iväg. Tror de kommer ha riktigt roligt. Att få åka båt är en stor förväntan :)
 
Linn har haft det lugnt de senaste dagarna nu så vi hoppas det stannar vid det!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad skönt med en klar resurs. Vilket fint svar! Hoppas det kommer bli bra!

Önskar er en fin helg!
KRAM

2012-07-06 @ 21:48:33
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: Mrs Prosser (Helen)

Den nya resursen later ju som en kanon tjej! Fingers crossed att hon alltid kommer att finns dar for lilla alskade Linn sa lange som Linn behover henne!
Sa da ska du borja jobba igen inom de narmsta manaderna...? Blandade kanslor kan jag tanka.

Vad spannande att Hampus o Lukas ska till morfar alldeles sjalva (och mysigt for morfar med!). Det blir nog bad, dorja makrill och annat skoj for de underbara pojkarna!

Kram pa er alla Jenny!
Helen xx

2012-07-08 @ 03:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!