Kramp :(

Ja som rubriken låter slutade eftermiddagen med kramper. Mitt i plaskandet i vattenpölar på utsidan.
 
Generella kraftiga kramper, blå runt mun och läppar och massa massa slem.
 
Gav epistatus och krampen släppte fort, fyra minuter, men den plus epistatus tog styggt på hennes vackra fina lilla kropp. Ambulans hann komma, vi åkte med för att sedan snabbt vända hem. 
 
Tycker mycket om trenden med att bryta anfall, hoppas innerligt det fortsätter.
 
Nu sover sessan sött i sin säng ❤
 
 

Kommentarer
Postat av: Catrin

Blä jäkla epilepsi! Gott att ni e hemma å slipper bli kvar på sjukhuset! Pussa sessan från oss Kraaaaaaaaaam <3

2012-06-25 @ 20:08:42
Postat av: Sandra

Usch. Jag tycker alltid att det skrämmer mig extra när kramperna kommer nära vatten. Rätt vad det är bara.

Jag kan tänka mig och det är "en lättnad" att kunna bryta krampen, men ändå. Borde inte vara där.

Kram

2012-06-25 @ 20:19:52
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: Mia

Usch fy och bläää!!!
Stackars prinsessan!!!
Skönt att ni e hemma igen!

Massa kramar och kärlek!!!!

2012-06-25 @ 21:07:44
URL: http://trollemia.blogg.se
Postat av: Jenni

Lilla fina Linn! Tänkte på henne när vi gick hem genom alla vattenpölarna från dagis idag, som hon hoppade o plaskade i lördags! Skönt att det gick att bryta även detta anfall o att ni snabbt fick komma hem igen!

Kram

2012-06-25 @ 21:43:57
Postat av: Diana

Lilla gumman <3
Tur att det gick bra iallafall och att ni fick åka hem igen.
Kramar om!

2012-06-25 @ 21:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!