Bra känsla

Christian har varit på älg jakt mån - ons. Det är hans stora andningshål, jakten. Jag unnar honom verkligen det! En tjur och en kalv sköt de så det blir en hel del älgkött i frysen!

Min älskade syster och man fick idag komma hem från BB. Hon är så fin lilla Alva. Älskar att se min syster så lycklig som hon är nu!

Linn hade anfall igår. Varade lite längre än de sista hon haft så jag larmade SOS. Men precis innan de kom så hävdes anfallet av epistatus. Kända ansikten var det som kom och det är en sådan trygghet när de känner till Linn's historia. Helt fantastiska är de! Stannade hos oss tills hon vaknat efter anfallet och undersökte henne så hon var helt okej.

Vi har äntligen hittat en resurs till Linn och vi börjar redan på måndag! Håll nu alla tummar och tår för att det ska fungera!!

Nu hoppas vi på en lugn, fin och FRISK helg!! Vaccination väntar nästa vecka, men jag försöker koppla bort det för stunden.....


Kommentarer
Postat av: Ann Andersson

Jenny, så härligt att ni hittat resurs redan och jag håller verkligen alla tummar som går att det denna gång blir så bra som det måste vara. Skönt att ni kunde stanna hemma även denna gång. Många kramar och tankar till er vännen. Tänker på er <3 <3 <3

2012-10-12 @ 07:32:14
URL: http://ketogenmat.webblogg.se
Postat av: Mia

Härligt!!! Jag håller alla tummar för att allt går bra, med resurs och vaccination!!! Kram💞

2012-10-12 @ 07:48:56
URL: http://trollemia.blogg.se
Postat av: Diana

Jag skall verkligen hålla tummarna att det funkar med den nya resursen för hela familjens skull. Hoppas att det går bra med vaccinationen och att hon inte blir sjuk efteråt. Önskar er en trevlig, solig och frisk helg! Kram 💕💕

2012-10-12 @ 11:10:40
Postat av: Lena Sundqvist

Hoppas att det funkar fint med den nya resursen och att anfallen håller sitt fula tryne borta, GRATTIS till mosterskapet. Hoppas på en fin och lugn helg för oss alla

Svar: None
Jenny

2012-10-13 @ 10:08:11
URL: http://korpoga.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!