Trött

Tre dagar helt lugnt var det när Majunisarna var och hälsade på oss. Tre dagar. Kändes nästan konstigt. Men härligt såklart. Just då kändes det som att ingen sjukdom fanns.

Lördag morgon kom det smygande igen. Sedan har det fortsatt. Varje dag. I natt har hon krampat var tredje timma. Nu sover hon. Får se hur hon mår när hon vaknar. Om det blir förskola eller inte.

Vi sliter med kosten. Förbereder och förbereder. Men varför ser vi ingen skillnad krampmässigt? Känns orättvist och nätter som denna gör mig rädd. 

Ett favorit mellis. Vispad grädde med hallon och stevia <3

Det blev ingen förskola. Ytterligare kramp kom när vi skulle klä på oss. Finns inget gott med denna sjukdom. Skiter i vad alla säger om att det kommer goda ting ur den. Jag hade hellre sett mitt hjärta fri från dessa vidriga anfall. Hon är snart fyra år och har det aldrig lugnt!! JÄ--- progressiva sjukdom! 

Kommentarer
Postat av: Ann

Kramar ♥ tre dagar, så underbart vilken lycka♥. Kram ♥

Svar: Tre dagar är fantastiskt. Men hade hoppats på så mycket mer med kosten. Kram ❤️
Jenny

2014-05-06 @ 06:58:34
Postat av: nina

Älskade vänner<3

Svar: 💜💜💜
Jenny

2014-05-06 @ 07:34:29
Postat av: Sara

förstår det verkligen, inte okej med mer anfall! Det ska ju trots allt vara värt det, all tid som går till matlagning som man kunde lagt på andra delar av familjen <3 Men kanske kanske det blir bättre. Vi hoppas!!

Svar: Jag hoppas så innerligt. Känns så tråkigt då vi hoppats på mirakel. Så många blir så hjälpta, om inte för en lång period iaf. Har mejlat ketoteamet. Hoppas på svar idag. Känner mig lite bitter just nu. Blä :(
Kramar!! <3
Jenny

2014-05-06 @ 09:21:15
Postat av: Catrin

💜 Jenny
Det är sååååå OK att du är bitter o visar det i ord eller handling
Jag är så stolt över dig/er, du/ni är fantastiska o framför allt denna underbara 👸 som kämpar i motvind mest hela tiden utan att klaga 💜
Att läsa om era 3 dgr i ert Paradis som en "vanlig" familj är fantastisk o sen hamna i helvetes hålet igen är bittert o orättvist då det enda man önskar är att dessa 3 dgr var veckor, månader eller år..
Kramar 💜

Svar: Tack vännen 💜💜💜💜 kramar i massor!!
Jenny

2014-05-06 @ 10:05:01
Postat av: Camilla

Det gör ont i mitt hjärta att läsa hur ni har det!!

Svar: Det är inget mot vad ni går igenom. Men visst önskar jag min lilla Linn lite paus från kramperna. Kramar!!
Jenny

2014-05-06 @ 11:02:13
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/flersamhet
Postat av: Anonym

Stor kram Jenny!
Önskar inget hellre än att det skall fungera så att hennes lilla kropp får vila ifrån alla hemska kramper 😔! Ni är fantastiska som kämpar så med kosten och Linn är fantastisk som accepterar den. Livet är verkligen orättvist emot er. Tänker på er! 💜

Svar: Tack 💜
Jenny

2014-05-06 @ 14:01:49
Postat av: Mia

Det är helt ok att känna så! Jäkla lömska skitsjukdom😡
Massa styrkekramar❤️💜

Svar: Tack, elak är den 😔 kram
Jenny

2014-05-06 @ 16:22:52
Postat av: Diana

Hmm, ser att jag missat mitt namn... Men anonym där uppe 👆 är jag 😊! Kram 💜 Diana

Svar: Misstänkte det Diana 💜 kramis!
Jenny

2014-05-07 @ 05:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!