Så många anfall....

....under natten att jag tappar räkningen. Hon börjar tidigt, runt 01 tiden och fortsätter hela natten. Sedan går hon upp vid 05?? Anfallen är korta, vissa längre. Många har det typiska "krampskriket" hon skakar enormt inne i kroppen. Inte så synligt utanpå. Jättekonstig är det. 
Buccolam hjälper inte för att bryta seriekrampandet.  Rätt vad det är kommer en riktigt elaking. Med vidriga ryckningar och andningspåverkan. 

Jag känner mig helt slut! Sömnbrist och stor oro. Att jag gick upp till 75% samtidigt som jag började min vikt och träningsresa var väl inte optimalt. Men det funkar! 

Klockan är 06 nu och vi har varit uppe ur sängen sedan 04,45. Ska försöka sova med skrutt om en stund. Kanske har jag tur och kan få en timma ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!