Mamma

Min mamma är död. Cancer slukade hennes liv. Det tog  en vecka från det vi fick cancerdiagnos tills hon dog. Så jävla fel! Min älskade fina levande friska mamma.
Hon fick dö ensam. I mitt hem. Ensam, totalt ensam. 
Min innersta önskan är att hon hörde Christian när han hittade henne. Att hon förstod att vi förstod att något inte stämde . Att vi blev oroliga. Att hon hörde Christian. Att hon slapp dö ensam. 
Det jagar mig..

Den 11/11. Mammas födelsedag. 5 dagar senare är hon död 💔

FUCK CANCER!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vännen! En sak kan jag lova dig, ensam kände hon sig inte med två fina döttrar som så öppenhjärtigt vägrade låta sin mamma bo ensam efter sjukhuset. Hon var älskad och önskad i ditt hem och det visste hon!

Svar: ❤️ hoppas det av hela mitt hjärta!
Jenny

2016-01-11 @ 23:02:25
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/flersamhet
Postat av: Mia

Barbro visste hur mycket du älskade henne.....❤❤

Svar: ❤️
Jenny

2016-01-12 @ 17:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!