Semester?

I fredags när jag gick från jobbet kändes det så bra att veta att jag har fyra veckors semester. Var flera år sedan sist. Denna vecka är jag och Linn själva på landet och jag är redan helt slut. Vi har ingen assistent dessa fyra veckor utan jobbar själva. Det tar på krafterna. Krampiga nätter med minimalt med sömn och allt kring Linn under dagarna. Aggressionsutbrotten är riktigt jobbiga. Men men, ska inte klaga.. Men man blir trött!
 
Vi söker dessutom ny assistent till hösten, så fort som möjligt så känner ni ngn som vill arbeta med en viljestark bestämd vattenälskande tjej som behöver hjälp med det mesta i sin vardag såsom ex kommunikation, hygien och mat så håll utkik på platsbanken då annons snart kommer!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!