Assistans och skola

Äntligen vågar jag skriva att vi har hittat två underbara assistenter till Linn. De har fått en tuff start med många anfall på skrutt men då vet de också allvaret. Känns så bra i hjärtat och jag hoppas de blir kvar hos oss länge. Linn tycker mycket om dem båda två. Jag är så tacksam för assistansen då Linn får ett helt annat, bättre liv med dem i sitt liv. De är hennes förlängda arm kan man säga. Så så bra ❤️

Tror också jag vågar säga att skolan börjar fungera. En lärare, fantastisk sådan, är på plats och det har blivit en helt annan struktur. Känns tryggt! Så kanske kanske det vänder nu.

Tyvärr har Linn ökat med anfall. Många många. Vi har tid med Dr Tove på onsdag. Hoppas på ngt mirakel som vanligt 💜


Kommentarer
Postat av: Camilla

Så glad över att assistans och skola fungerar nu. Hoppas av hela mitt hjärta att det håller i sig!

Svar: ❤️ börjar kännas riktigt bra!
Jenny

2016-10-16 @ 16:24:30
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/flersamhet
Postat av: Anonym

❤❤❤❤❤

Svar: ❤️❤️
Jenny

2016-10-17 @ 18:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!