Trött

Två dagars inskolning är avklarade. Känslan av att det kommer bli bra är stark. Men jag är trött. Medicinbyte är på gång. Börjar redan i slutet på denna veckan. Valproat ska sättas in i form av Orfiril Long. Topimax ska bort.... Senare två byten till. Linn ska börja behandlas likvärdigt genetisk misstanke. Efter första bytet av medicin ska vaccinationerna dra igång. I dagsläget MPR och Varicella. En utvecklingsbedömning är hon också kallad till. *Mitt älskade lilla hjärta. Jag hoppas att hösten blir bättre än vad jag är rädd för* Vi tar dag för dag, mer kan vi inte göra.


Kommentarer
Postat av: Ann Andersson

Vad härligt att två dagar är gjorda och att du har en god känsla Jenny <3
Det kommer att bli så bra så för lilla Linn :-)
Hoppas att medicinbytet och vaccinationerna går bra för er vännen... det kommer det att göra.
Och dag för dag är det sättet som är det bästa för att kunna leva ett gott liv med epilepsi i familjen så det gör du alldeles rätt i. Kramar i massor <3

2012-08-14 @ 21:08:20
URL: http://ketogenmat.webblogg.se
Postat av: Jenni

Fina prinsessan! Va skönt att höra att inskolningen verkar gå bra, hoppas det fortsätter så!
Håller tummarna för att öven medicinbyte o vaccinationerna kommer gå bra!

Kram

2012-08-14 @ 22:12:37
Postat av: Christina

Jag känner mig lika trött som lilla Linn efter första dagen på jobbet ;)
Jag håller tummarna för er med medicinbyte och sprutor och att Linn får ha riktigt roligt på sin förskola! Kramar och tankar <3

2012-08-14 @ 23:05:52
Postat av: Nina

Inte konstigt att tröttheten infinner sig. Ny situation med förskolan + förändringar med mediciner och nya undersökningar; vaccinationer och oron kring det! Stor kram <3

2012-08-15 @ 06:52:48
Postat av: Mia

Skönt att träffa er idag! Fått prata och uppdatera varandra, som vanligt håller vi alla tummar och tår här hemma för er och Linns bästa!!!! Kram💗

2012-08-15 @ 17:46:42
URL: http://trollemia.blogg.se
Postat av: Mathilda

Åh vad härligt att inskolningen går bra. <3

2012-08-16 @ 21:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!