TACK!!!!!

En fantastisk kväll som inte går att beskriva med ord. En fantastisk film som jag ser som en hyllning till alla barn som kämpar så enormt! - Köp den när den kommer till försäljning! En symbolisk summa som går oavkortat till de sjuka barnen och att göra miljön på sjukhuset bättre för dem.

Stort tack till min mamma som passade alla barn då till och med Linn hade en ökad kramprisk i samband med en kraftig förkylning!

Tusen tusen tack också till producenten Hans Wikkelsö som har gjort låten "Kids just wanna be kids" En obeskrivlig känsla att se vår älskade Linn i filmen. Vi är evigt tacksamma!!

En bild på oss och Hans. Fantastisk låtskrivare med ett STORT hjärta!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Kram

2012-09-06 @ 13:31:54
URL: http://barnmedepilepsi.blogg.se
Postat av: Daniela

Vart kommer den att finnas? Kramar!

Svar: Hej Daniela. Allt är inte klart men jag tror den kommer finnas på barnsjukhusets Facebook sida från oktober. Där kommer man kunna köpa den för en symbolisk summa (i talk to the clown kostade 50kr) i år ska pengarna bla gå till läkande rum på akutmottagningen. Kramar till dig 💗💗
Jenny

2012-09-06 @ 13:49:53
URL: http://Viochvarahundar.blogg/se
Postat av: Ann Andersson

Så härligt Jenny <3 Kramar och lycka till er <3

2012-09-06 @ 13:51:04
URL: http://ketogenmat.webblogg.se
Postat av: Catrin

Fantastiskt - längtar efter att få se den!!! Kramar i massor <3<3<3<3

2012-09-06 @ 15:55:57
Postat av: Anneli Carnefjord

Självklart ska vi köpa den! <3

2012-09-07 @ 21:02:39
Postat av: Malin

Hej Jenny! Har sett på AF att dom söker en ny resurs till Linn, hade inte Linn redan en resurs som är "hennes"?
Med vänlig hälsning, Malin

Svar: Förlåt mig Malin, men jag har svårt att placera vem du är och hur du kopplar en annons på af till min dotter? Mvh
Jenny

2012-09-08 @ 16:49:54
Postat av: Sandra

Så fina ni är och jag hoppas också på att få se filmen så småningom!

Hoppas att ni haft en lugn och fin helg!
KRAM

2012-09-10 @ 21:01:49
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!