Upp till kanten...

En helg med blandade känslor. En ovanlig oro för Linn. Det är TUNGT att se henne så otroligt medicinpåverkad. Vad är det jag ger henne?? Svar får vi i morgon eftermiddag.

Sedan fick jag ett verkligen oväntat samtal från en familjemedlem. Ett samtal som jag helst vill radera ur mitt minne. Känslor är svåra, jag vill bara gråta och skrika. Orkar inte det vardagliga.... För att idag vara med på en babyshower för min älskade syster. Då är det med glädje tårarna kommer. Min fina älskade syster ska föda sitt och hennes Lukasz första barn om bara några veckor. Så fantastiskt så det inte finns ord.....💗

I morgon är en STOR dag för C och mig. Vi ska på middag tillsammans på kvällen. Första gången vi ska iväg ensamma sedan Linn föddes.... Och det är STORT. I dubbel bemärkelse. Vi ska på middag på Park Aveny Hotel. Barngolfen, insamlingsstiftelsen för DSBUS. Linn medverkar i en film som ska visas för första gången den kvällen... Vi är medbjudna, så stort så jag inte förstår....


Kommentarer
Postat av: Ann Andersson

Ja, Jenny vardagen är inte lätt alla gånger . Men vilken glädje för er att få gå iväg själva ikväll vännen. Hoppas ni kan njuta av kvällen och varandra... Gör det, njut!!! Kram och lycka till er. <3

2012-09-03 @ 08:22:19
URL: http://ketogenmat.webblogg.se
Postat av: Malin

Kramar och styrka

2012-09-03 @ 08:48:07
URL: http://barnmedepilepsi.blogg.se
Postat av: Mia

💗 skönt att ni får komma iväg lite själva, kanske kan skingra dina/ era tankar lite!!! Åh älskade vän, önskar så jag kunde ta lite av allt, att jag kunde ta över lite av all oro mm, så dina axlar fick kännas lite lättare!!!! Kram fina du! 💗

2012-09-03 @ 08:57:42
URL: http://trollemia.blogg.se
Postat av: Mrs Prosser (Helen)

Oh Jenny - vad glad jag blir for er! Hoppas att ni har en underbar kvall tillsammans!!! Jag instammer -njuuut av varje sekund! Puss pa er!

2012-09-03 @ 21:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!