Det gör ont i själen.

Hur förklarar jag för Linn saker som ska hända? Hur kan jag förbereda henne? Minsta lilla grej vi gör som hon inte är beredd på blir en kamp.

Idag var det ett stick i fingret. Koncentration på valproat. Så enkelt egentligen men fruktansvärt för Linn. Det kändes som ett övergrepp mot henne. Hon är så stark och vi var tre som höll henne. Hon sparkar och biter och skriker hysteriskt. Hon förstår inte.

Det är så jobbigt. Jag grinar och Linn hysterisk. Önskar av hela mitt hjärta att min älskade lilla Linn var frisk. Hon är så fin och perfekt på utsidan. Världens vackraste unge. Men i hennes lilla hjärna är det fullständig kaos. Det gör så ont. Att min vackra fina underbara Linn har drabbats av denna elaka sjukdom. Tänker viga mitt liv till att Linn för alltid kommer ha de bästa förutsättningarna som någonsin går och att hon ska älska livet 💜


Kommentarer
Postat av: Malin

Kram

Svar: Kram ❤
Jenny

2013-04-29 @ 10:27:15
URL: http://barnmedepilepsi.blogg.se
Postat av: Ann Andersson

Åh vännen <3 känner så din sorg... kramar och styrka till er alla. Kram <3 <3 <3

Svar: Tack vännen. Sorgen blir så påtaglig ibland. Du vet ❤Kram!
Jenny

2013-04-29 @ 11:19:17
URL: http://ketogenmat.webblogg.se
Postat av: Christina

Kramar och tankar <3
Linn har världens bästa support och stöd i sin fina familj!

Svar: Världens bästa support håller jag verkligen med om! Du och alla andra som hejar på är guld värda!! Kram!
Jenny

2013-04-29 @ 15:54:28
Postat av: Jenni

Linn har fått dig & Christian som sina föräldrar, redan där har hon fått dom bästa förutsättningarna! <3

Svar: ❤ Tack ❤
Jenny

2013-04-29 @ 16:27:13
Postat av: Mia

Åh det gör ont i hela mig!! Ja Linn är perfekt!!! Världens vackraste diamant har du!!!! Vet att du kommer göra allt!!! För du är perfekt för din diamant!!!! Många många kramar 💗💗💗

Svar: Tack Mia för dina fina ord. Kramar!!
Jenny

2013-04-29 @ 18:08:59
Postat av: Lena Sundqvist

ååå vännen <3 <3 <3 Styrka och kramar, känner med dig och vet hur du känner och vad är viktigare än att ge våra barn det underbara liv de så väl förtjänar <3

Svar: Tack Lena! Ibland är de minsta sakerna de tyngsta! Stor kram!
Jenny

2013-04-29 @ 18:52:12
URL: http://korpoga.webblogg.se
Postat av: Gun

♥♥♥

Svar: ❤❤❤
Jenny

2013-04-29 @ 19:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!