Diacomit

Ja, som de flesta sagt till mig som provat eller har Diacomit till sina barn så är det en tuff medicin. Detta gäller även för min lilla Linn.

Ögonen är trötta, väldigt trötta. Hon orkar liksom inte öppna upp dem helt. Ser helt enkelt lite halvdrogad ut..

Jag måste aktivera henne. Då fungerar det ganska bra en stund. Annars är det mycket gnäll, gråt och gnugg i ögonen och vill bli buren.

Vill sova redan runt 11. En timma ca och då blir det en sovtimma till på eftermiddagen. Försöker hålla henne till 12 för att sova längre och bara en gång.

Anfallen håller sig borta för stunden. I alla fall de stora. Hon har en del korta frånvaro, men det är knappt så jag räknar dem.

Det får inte bli värre än så här nu. Just nu är det ändå "okej" Men visst är det tufft att se henne så trött och vinglig. Många många sår och blåmärken på lilla prinsessan nu.

Hoppas nu att hon ställer in sig fort på medicinen.. Tyvärr brukar det ta sin tid med Diacomit men man vet ju aldrig. Det behöver inte vara så med Linn!




Kommentarer
Postat av: Diana

Stackars liten =( Jag håller tummarna att hon ställer in sig fort på medicinen så att hon piggnar till lite och blir sitt vanliga jag = en liten busfia full med energi och liv!
Tänker på er! Kram <3<3<3

2013-04-25 @ 14:45:17
Postat av: Malin

Håller tummarna för en snabb inställning och en piggare Linn
Kram

2013-04-25 @ 15:13:25
URL: http://barnmedepilepsi.blogg.se
Postat av: Ann

Kramar vännen. .. det är ingen rolig känsla att se sitt barn så påverkad. Känner med dig ♥♥♥

2013-04-25 @ 15:34:46
URL: http://ketogenmat.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!