Orolig!

I kväll har jag skickat ett sms till Tove om min oro över Linn. Hon är så otroligt trött! Idag har hon sovit vid fyra olika tillfällen. Hon äter dåligt, inte för att det är någon fara men det är så olikt henne. Jag får mata henne. Hon vill sitta i mitt knä. Hon kryper ibland istället för att gå. Benen viker sig under henne och blicken är drogad. Ögonen är halvt öppna.

Jag visste att det skulle bli en tuff inställning men nu börjar jag bli mer orolig. Hon orkar endast vara vaken 1 till max 2,5 timmar sedan går hon själv och lägger sig! Känns inte bra alls. Och hon blir bara tröttare och tröttare.

Känns skitjobbigt att ge medicinen! Hon måste ta den tillsammans med mat och den ska vara mjölkfri. Hon kväljer av yoghurten hon får till men tar den ändå! Hon är så otroligt duktig!

*********************************************

Hampus ligger i hög feber och ont i ryggslutet. Brukar inte noja när han eller Lukas blir sjuka men idag gör jag det. Säkert har det med min oro över Linn att göra. När ska det bli lugn och ro?


Kommentarer
Postat av: Malin

Tänker på er.
Kram

2013-04-26 @ 21:01:31
URL: http://barnmedepilepsi.blogg.se
Postat av: Catrin

<3 styrka o kramar <3

2013-04-26 @ 21:23:12
Postat av: Ann

Många många kramar vännen... känner så väl din oro. Ses i kväll hoppas jag, men förstår om du har svårt att åka hemifrån. Kram ♥♥♥

2013-04-27 @ 08:19:24
Postat av: Camilla

Låter precis som med våra flickor :-( Hoppas av hela mitt hjärta att Linn vänjer dig snabbt m medicinen.
Många kramar och styrka till allt tufft.

Svar: Nu justerar vi mediciner ganska ordentligt för detta tillståndet är inte alla kul. Saknar min pigga glada unge ❤ kram!
Jenny

2013-04-27 @ 19:11:35
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/flersamhet
Postat av: Diana

Kramar till er 💗

2013-04-28 @ 20:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!