En bra dag :)

Vad det stärker en att försöka tänka positivt. Har den senaste tiden varit så himla deppig och det funkar inte!! Det är inte jag så från och med NU ska allt bara vara poitivt i den mån det går. Det är svårt med Linns sjukdom att vara positiv men jag ska försöka. Startade morgonen med en frukost i solen medans lillan sov. Det var riktigt skönt! Sedan fick jag ju ta hand om hemmet såklart. Linn har haft en del anfall idag oxå (Gårdagens slutade på 19 st inklusive det jag fick bryta med stesolid. Glömde skriva det igår) Hade endast tre på fm :) Kanske kanske kanske b6 vitaminen hjälper eller så är det slumpen som gör att det blir lite mindre. (onsdag när vi startade med b6 23st igår 19 st och idag 15st) Det återstår att se. Liam och Tim har kommit idag och det har varit full fart på barnen. TUR att det är bra väder så de kan vara ute :) Vi grillade kött och majskolvar, sååå gott! Det är så underligt med Linn. Hon kan, som ex idag, sitta i sin stol vid bordet och äta. Så plötsligt får hon ett anfal. Huvudet faller fram och armarna rycker och även benen lite och kroppen faller sakta framåt. Sedan efter en halv minut till en minut så är det över och hon tittar upp som att inget har hänt. Helt opåverkad. Tror jag tar mer skada än hon :) Dagen har iaf varit bra och avslutades på uteplatsen med en god Irish Coffe...... Anfall idag är 15st. Idag är början på ett fantastiskt liv.......:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!