SKÄRTORSDAG

Igår var det en jobbig dag. Det är ju så, vissa dagar är bättre och vissa är sämre. Jag känner mig otillräcklig för de andra barnen. Linn tar så mycket av min tid och jag kollar henne precis hela tiden. Jag måste ju det.. Får hon ett anfall, större, så måste hon ha hjälp och det fort! Pratade med Sven-Erik i telefonen och jag klarade inte av att inte gråta. Det är så jobbigt allting! Vill bara att skruttan ska bli bättre... Hon hade en massa småanfall igår på em men det blev aldrig något stort tack o lov. Mamma har varit här. Jag är så tacksam för att jag har henne, eller rättare sagt att VI har henne. Hon ställer upp i vått o tort. Idag är det långfredag. Får se vad denna dagen har att erbjuda. Linn har redan startat med några småanfall. Funderar starkt på att lägga till en Iktorivil droppe. Svårt beslut att ta sj. Hade varit enklare om Tove sade till mig att jag SKA lägga till en droppe. Vill vara försiktig med den medicinen. Tror iaf att jag avvaktar till middags dosen. Får se vad som händer anfallsmässigt nu på fm. Glad Påsk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!