Soliga torsdag..

Idag har det varit underbart väder igen. Jag vaknade i morse på ett riktigt bra humör! Hoppas det håller i sig :) Eller, det SKA hålla i sig. Linn startade med 3 anfall på morgonen innan medicinering. Sedan var det lungt på dagen. Lukas var hos psykologen en sväng och jag tror att det mötet gick bra :) Stekte pannkakor till grabbarna som ska på valborgsmässovandring i morgon och råkade spilla ut 2/3 av smeten!! Klantigt av mig! Fick skura i köket i en timma. Anfallen kom tillbaka på em. Kom ganska många, nästan som en serie och jag funderade på att bryta med stesolid men det känns så fel att ge det när hon återhämtar sig så bra. Det är precis som inget hänt och hon leker igen i några minuter och så kommer nästa. Men jag skulle (som jag sagt innan) litat på min magkänsla för när hon låg på skötbordet och skulle få ny blöja och pyamas så fick hon ett till och i detta så låste sig vänster arm. Det var bara att ge henne stesolid direkt. Anfallet var hävt på 4,5 minuter (efter stesolid) Efteråt var hon förlamad i vänsterarmen i ca 30 min innan hon använde armen normalt igen. Lukas blev ledsen på kvällen. Grät och sade att han tycker synd om Linn, tycker att inte läkarna gör något..... "De borde ta en sådan där kamera och ta kort på huvudet" sa han. Också när jag gav Linn stesoliden tidigare så tittade han oroligt på mig och sade att jag bara får ge en stesolid. Tror han bär på en del oro min lilla pojk. Tur att han går hos Anna (psykologen). Nu sover lillskruttan gott och jag ska kolla lite på TV.......:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!