SÖNDAG

Sov till kl 8 idag. Christian gick upp med Linn kl 7. Det var första natten sedan vi kom hem som hon har sovit riktigt gott, inga jobbiga andetag med massa slem i vägen. Hampus körde jag till Daniel igen och Lukas har lekt med Simon. Hemma har vi fixat iordning lite. Rensat i hallen bland alla vintersaker. Linn är nog världens bästa hjälpreda tror jag. Hon är med hela tiden speciellt när vi tvättar. Det gillar hon. Kan nästan höra henne om ett halvår/år "Linn kan mamma" "Linn ska mamma" Tog en promenad till affären på em, skönt att komma ut lite. Lekte hårfrisörska hemma på em. Alla killarna blev klippta och Lukas skulle absolut ha samma frisyr som sin nya idol CASPER i team Casper i körslaget. Vi röstade igår och Lukas tror att det var just vår röst som gjorde att de gick vidare <3. Linn håller sig ff anfallsfri. Njuter av varje sekund som det är så här! Hoppas på lite sol snart för det här vädret e inge kul alls!!

Kommentarer
Postat av: Gun Pettersson

Vad glad jag blir när jag läser att allt känns och är så mycket bättre.KRAM

2011-04-04 @ 01:10:44
Postat av: Anonym

Tack! Ja visst är det underbart!!

2011-04-05 @ 09:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!