TRÖTT!!

Idag har det varit en bra dag.Inga anfall idag heller SKÖNT!!!! Det känns i kroppen att det har varit enorma påfrestningar de sista dagarna. Två snygga munsår har jag lyckats få till. Magen känns bättre vilket är bra. När vi låg på sjukhuset hade jag som värk rakt in i magen, en bit ovanför naveln, vid revbenen ungefär. Men nu känner jag inte av det längre. Tänkte på lillsnurfis när hon tog sina mediciner i morse. Inga protester inte. Hon e tapper den lilla tultan <3. Körde Hampus till sin kompis idag. Han ser man nästan bara mindre och mindre utav men det är väl så det blir ju äldre de blir. Lukas har varit hemma, haft två kompisar här. Goa unge, han har lugnat sig en del faktiskt. Åh vad jag älskar mina skruttisar!! Linn har gjort framsteg i helgen vilket jag blir superglad över då hon har varit så extremt dålig de sista dagarna. Innan sista sjukperioden ställde hon sig mot möbler fast på knä.... men nu ställer hon sig på fötter!! Verkligen kul när jag ser dessa framsteg! Nu ska jag åka och hämta Hampus sedan ska vi laga pizza :) (jag får en vv pizza) Sedan körslaget. Har lovat Lukas att rösta på Team Casper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!