Utkast: April 5, 2011

Igår hände inte mycket. Har slappnat av så i kroppen efter senaste sjukhusvistelsen så jag orkar ingenting! Men det blir bättre! Linn håller sig ff stabil vilket är underbart! Pratade med Birgitta (epilepsisjuksköterska)igår oxå och hon förklarade som så till mig att det brukar vara en lugnare period efter att varit nedsövd <3. Fattar ibland bara hälften av vad de pratar om men hjärnan har varit så pass nedsövd för att ta bort aktiviteten. Hmmmm.... ja ja, så länge det är så här är jag nöjd :D Hampus var hemma från skolan igår. Klagade på ont i mage och huvud. Kan det vara orosnerver?? Idag är det trist väder igen men vi ska trotsa det för en promenad senare. Ska bli skönt med lite frisk luft.Jag har fått Halsfluss! Jag som ALDRIG är sjuk. Inte konstigt att jag har känt mig mer annorlunda än vanligt. Men men det blir bra om några dagar. Linn håller sig ff STABIL vilket är helt underbart. Går nästan och väntar på att det ska börja igen, dum som man e.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!