Bilar 2

Idag har jag och Lukas varit på bio och sett Bilar 2 i 3D. Den var helt ok :) Det v ar riktigt mysigt att åka in till stan med bara Lukas och hitta på något med honom <3

Tyvär i mitten av filmen fick jag ett sms av Christian där han skrev att Linn hade haft ett anfall :(
Han hade fått ge henne stesolid och anfallet var över på några minuter.

Lilla skruttan hade lekt vid tvättmaskinen då det plötsligt blev tyst och då hade hon fått ett anfall när hon lekte....

När vi kom hem hade hon precic somnat, trött efter dagen, efter anfallet och stesolid. Hoppas hon sover gott nu hela natten.

Christians farbror gick bort i em efter en tids sjukdom. Jag har själv aldrig träffat honom dock. Men mina tankar finns hos Christian och hans pappa med familj <3<3<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!